Radiowa "Trójka" traci kolejnego dziennikarza


Tomasz Michniewicz odchodzi z Programu III Polskiego Radia. Jako powód podaje brak porozumienia z dyrekcją stacji co do zakresu obowiązków.

O. Rydzyk broni "potępianego" Pospieszalskiego


- Wiem, że są bardzo potężne ataki na pana redaktora Pospieszalskiego, za ten jego film. Jakaś rada etyki potępia go. Nie wiem co to za etyka, pewno jakaś socjalistyczno-marksistowska, jakaś sytuacyjna, a nie etyka obiektywna, chrześcijańska - mówił wczoraj na antenie Radia Maryja ojciec Tadeusz Rydzyk. W ten sposób redemptorysta bronił przed zarzutami wystosowanymi przez Radę Etyki Mediów filmu Jana Pospieszalskiego "Solidarni 2010" nadany przez TVP.

Eurozet porządkuje strukturę


Eurozet łączy spółki, które są właścicielami poszczególnych koncesji radiowych koncernu.

Marek Król debiutuje na łamach "Super Expressu"


Marek Król, były redaktor naczelny tygodnika "Wprost" i były główny udziałowiec AWR "Wprost", zadebiutował wczoraj na łamach "Super Expressu" (Murator SA) jako stały felietonista tej gazety.

Ponad 500 osób na liście zwolnień w TVP


Wczoraj w Agencji Informacji Telewizji Polskiej ruszyły zwolnienia grupowe. Na liście są m.in. twarze TVP Info Adrian Klarenbach i Edyta Lewandowska, prezenterka "Teleexpressu" Beata Chmielowska-Olech i operator raniony w Iraku.

"Żydownik Powszechny" - "prowokacja" redakcji


Z okazji przypadającego jutro jubileuszu 65-lecia istnienia "Tygodnika Powszechnego" redakcja przygotowała wydanie specjalne, pod prowokacyjnym tytułem "Żydownik Powszechny". Jest to tytuł odnoszący się do inwektyw, jakie używają wobec "Tygodnika Powszechnego" przeciwnicy dialogu polsko- i chrześcijańsko-żydowskiego.

Nadawca kanału TV 4 chce uruchomić kanał dla młodzieży


Spółka Polskie Media, nadawca TV 4, wystąpiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o koncesję satelitarną dla kanału TV 6.

Canal+ z kolejną anteną sportową


Canal+ Cyfrowy uruchomi w połowie marca testowy przekaz Canal+ Sport 3.

Słuchacze także bronią Magdy Jethon


Do akcji obrony Magdy Jethon, odwołanej ze stanowiska dyrektor Programu III Polskiego Radia, włączyli się też słuchacze rozgłośni.

Point Group większościowym udziałowcem "Wprost"


Platforma Mediowa Point Group SA, wydawca m.in. miesięczników "Machina" i "Film", kupiła pakiet 80 proc. udziałów w spółce AWR "Wprost".

Sobotnie audycje Radia Kraków robione w plenerze


Radio Kraków w jesiennej ramówce wprowadza sobotnie pasmo nadawane ze studia plenerowego.

Pracownicy TVP muszą udowodnić, że płacą abonament


Pracownicy i współpracownicy Telewizji Polskiej muszą udowodnić swoim szefom, że regularnie płacą abonament radiowo-telewizyjny. Także zatrudnieni w Polskim Radiu mogą się spodziewać apelu o płacenie abonamentu.

Transfery na rynku dziennikarskim


Była dziennikarka "Wiadomości" TVP 1 Joanna Górska dołącza do zespołu Polsat News. Z kolei z ekipy tego kanału do "Panoramy" TVP 2 przechodzi Magdalena Sobkowiak.

Brytyjskie programy coraz popularniejsze za granicą


Brytyjskie telewizje eksportują coraz więcej swoich produkcji za granicę – wynika z dorocznego raportu UK TV Exports Survey.

Nowi dziennikarze w redakcji "Rzeczpospolitej"


Dziennikarze śledczy Paweł Reszka i Michał Majewski od kwietnia br. mają pisać dla "Rzeczpospolitej" (Presspublica).

znalezionych: 1195, strona 1 z 80
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>